nuffnang ads

Tuesday, January 17, 2012

"Parrot AR. Drone" Pesawat Kawalan Jauh Yang Paling COOL!!!

I want this with MISSILES!!!!

Inilah dia pesawat kawalan jauh generasi baru, "Parrot AR. Drone". Jadi kepada iFag, anda kini boleh la nak berlagak kerana pesawat kawalan jauh ini boleh dikawal dengan menggunakan iPhone atau iPad. Tapi hendaklah melalui Wi-Fi network. So, aku assume benda ni tak boleh terbang jauh dan tinggi sangat la...sebab kena ada dalam range Wi-Fi tu je la.


Parrot AR. Drone ni dilengkapi dengan kamera depan dan kamera bawah yang High-Def!!! So, kita boleh membuat rakaman video. Boleh la nak skodeng orang guna benda ni. LOL!!! =D



JENG! JENG! JENG! Memang betol apa yang member aku cakap, "apa yang iOS ada, mesti Android pun ada jugak". Jadi, kini kepada pengguna Android, anda memerlukan paling minimum Android 2.2 untuk mengawal pesawat kawalan jauh ini dengan menggunakan app AR.FreeFlight yang boleh di download daripada market.


Parrot AR. Drone ini ada dijual di U.S. dengan harga $299 dan untuk rakyat Malaysia anda pun boleh beli benda ni dengan harga RM 1350. Anda boleh pergi ke laman web gottagrabbit.com untuk tempahan.


Canggih, cantek dan menarik Parrot AR. Drone ni!!! Ehem....ehem...model kat bawah ni pun cantek dan menarik jugak but she is not for sale, just to see but not to touch.....ahaks.... =P



Untuk lihat ke-COOL-an Parrot AR. Drone ni, lihat video dibawah :




Sumber: popsci

2 comments:

Anikimaro said...

nice job, jemi


*manlytears

Namekoi said...

ahahaha...sakai...thanx....