nuffnang ads

Friday, January 20, 2012

Jam Loceng Untuk Kaki Tido Yang Paling Berkesan

very efficient for DUMB people

Anda suka tido? Sukar untuk bangun tido? Ingin bangun tido tetapi malas? Jadi ini adalah penyelesaian kepada masalah anda. Gunakan lah "iQ Alarm Clock". Ia dapat membantu mengejutkan anda dari tido dengan cara yang sungguh berinfomatif. We can gain knowledge from the using of this clockOliver Sha adalah orang yang bertanggungjawab mereka jam ini.


Jam ini tiada butang tunda (snooze) seperti jam-jam loceng yang lain. Apa yang menariknya, anda perlu menjawab beberapa soalan (bergantung kepada tahap kesusahan yg dipilih oleh pengguna) untuk mematikan bunyi jam loceng ini berhenti. Sekiranya anda menjawab salah, jam ini akan berbunyi dengan lebih kuat. Anda mungkin terfikir untuk mencabut baterinya saje terus kan? Tapi sori la der, tempat baterinya amat sukar untuk dibuka. Kemudian anda mungkin terfikir untuk shut off power dia kan? Yup! Boleh memang boleh, tapi anda perlu push and hold butang power tu selama 30 saat.



Jam ini memang sangat berkesan untuk mengejutkan orang bangun dari tido. Lebih-lebih lagi kalo orang tu teramatlah kurang pandai. Hahahaha!!! Yelah mane tak nye. Tengah-tengah sedap tido tetibe jam ni berbunyi. Dah la tengah separuh sedar dan mamai pulak tu. Lepas tu nak kena jawab soalan pulak. Memang tak jadi tido la. Sebab otak dah jadi fresh akibat dari berfikir. So hilanglah rasa mengantuk tu. Tak gitu? 


Anda juga boleh lah memberikan jam ini sebagai hadiah kepada anak-anak, adik-beradik, sedare-mare, kawan-kawan atau siapa-siapa je la yang sukar untuk bagun tido untuk membantu diaorang menangani masalah ini. Maybe diorang akan berasa amat berterima kasih kepada anda atau diorang akan berasa JILAKA BETOL!!!! HAHAHAHA!!!

Tapi jam ni adalah masih dalam konsep lagi. Jadi, ia masih lagi belum dipasarkan dan tak tahu la bila jam ni akan betol-betol dikeluarkan. Kita sama-sama nantikan okay? =D

p/s: This is an alarm you will LOVE to HATE




Sumber: techfresh

No comments: