nuffnang ads

Sunday, July 17, 2011

K-Pop Sebenar Yang Paling DUMBASS

"Khas untuk peminat setia K-Pop!!"

Tengok berita kat TV3 tadi...sibuk cerita pasal K-Pop. Orang kite sekarang ni sibuk kecoh pasal K-pop.
Sini K-Pop, sana K-Pop. Fenomena lah kononnya...Kepada peminat-peminat K-Pop korang mesti kenalnye group-group ni kan? 








Memang cun, comel dan jambu la diaorang ni kan TAPI kalau korang semua nak tau K-Pop yang sebenar, korang kena tengok video kat bawah ni....Enjoy!!!






p/s: Dah tengok dah? Ni baru la K-Pop yang sebenar, Kelantan-Pop. Memang serabut weh!!! LOL!!! =D

9 comments:

Syukri Mohtar said...

memang serabut..hahaha.weirdo..

saya eqa ikram said...

selalu dgr lagu neh.. tp 1st time tgk video nim.. omg ! huhh

Namekoi said...

ahahaha...aahhh...serabut weh~~
kepade peminat2 k-pop n warga kelantan...jgn mare2...just for fun ok....

Anonymous said...

serabut perut ahhh ore kelate nie..meme bongok tak dok gapo..pegi mapuh r ore klate..dasar bengong2 blako..hah berat gini

hud aikara said...

oooo...ni org kelantan ke???? (melopong kejap...)culture shock?

Namekoi said...

ntah r...ade member aku cakap diaorang ni bukan orang kelantan sangat pun...diaorang ni orang belah pattani, thailand gitu....

Adriana Damia said...

ini namenyer mangse fesyen... adesh... cian... kene ade prunding imej.. baru ley wat album blik.. adesh.. ngn makeup nyer.. da cm badut.. ish ish..

Namekoi said...

ahahahaha...tau xpe...seraaaabbuuuttt weeeeeehhhhh!!!

Anikimaro said...

this is culture shock!!