nuffnang ads

Saturday, July 30, 2011

Isu Hilang Selipar Di Masjid (Sempena Bulan Ramadhan)

"Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna agar dapat kulalui dengan sempurna"

Selamat menyambut bulan Ramadhan dan selamat berpuasa kepada semua umat Islam. Pada bulan yang mulia ni la ramai yang akan ke masjid untuk menunaikan solat tarawih kan...Jadi kalau pergi tu tak payah la nak pakai selipar yang cantek-cantek sangat...kang hilang curi dak orang...tapi takpe...kalau korang degil jugak...korang boleh cuba cara kat bawah ni.










Hmm...stail tak cara camni? Tapi kalau dah buat macam ni tapi hilang jugak...korang semua boleh tiru macam tok imam ni....ahahahaha... =D



p/s: Jangan la curi selipar kat masjid...tak baik...berdosa...
 
"Sesungguhnya Allah mengetahui apa yang ghaib di langit dan bumi. Dan Allah Maha Melihat apa yang kamu kerjakan." [Al Hujuraat 18] 


Sumber: Google

1 comment:

jimin said...

hahaha.. lawak je komik tu. btw aku pon pengalaman pasal selipar ilang ni, jom baca http://hajimins.blogspot.com/2012/08/hilang-versi-selipar.html